Carrer Marques De Comillas, 122 ampliar mapa
Aparcamiento coche en Terrassa
12.000 €calcular hipoteca
1.000 € /m2 - 1.996.632 pts.

  • 12 m2
  • Zona Torrent d'en Pere Parres - Carrer Marques De Comillas, 122
Referencia 2034

Pàrquing i traster inclòs

Plaça d´aparcament i traster de 3 m2 inclòs en el preu de venda. Superfície cadastral de 23 m2. Superfície útil de la plaça de 11 m2. Mides de 2,20 metres per 4,50 metres. Porta automàtica amb comandament i fàcil maniobra. Bona inversió per llogar en una zona de molt difícil aparcament al carrer.

Barri de Pere Parres de Terrassa, situada al carrer del Marqués de Comillas entre carrer de Monturiol i l´ Avinguda de l´Abat Marcet.

Proposa dia i hora a l´apartat del comentari o demana una visita amb les teves dades per WhastApp. Compromís de resposta. Servei i Qualitat al millor Preu.

Visita´ns al c/ dels Voluntaris 83 08225 Terrassa. Més immobles fent clic a l´ anagrama de Cabestany Finques. *Horari: 9:30h a 13:30h i de 16:00h a 20:00h - dissabte de 10:00h a 13:30h.

Necessites vendre el teu immoble?. Deixa´t ajudar per un gran col·lectiu de professionals. Apialia Terrassa t´ho posa fàcil en tot el procés de la venda.

*En el preu de venda està inclòs els honoraris, excepte impost ITP, notaria i registre.



Solicitar más información


Características Generales
Ancho: 2 m
Alto: 3 m
Fondo: 5 m
Ascensor: Si
Año construcción: 1988
Obra Nueva: No
Cerca transporte público: Tren, Bus
Equipamientos


Fotos inmueble

pàrquingpàrquing
trastertraster
pàrquingpàrquing
zona de paszona de pas
entradaentrada
entrada sense rampaentrada sense rampa
porta d´entradaporta d´entrada


Localización: Carrer Marques De Comillas, 122
www.cabestanyfinques.com no se responsabiliza de los errores que la información mostrada en este mapa pueda contener. El usuario será el responsable del uso que dé a dicha información.



Solicitar más información